Κατασκευή E-Shop

Κατασκευή E-Shop

Η ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου το 2013 είναι θεαματική. 1,9 εκατομμύρια Έλληνες αγόραζαν προϊόντα ή υπηρεσίες on-line αξίας 2,9 δισ. Ευρώ και έκαναν ετήσιο μέσο όρο 20 ηλεκτρονικών αγορών αξίας 1.600 €. Οι μετρήσεις είναι σαφείς, αν θέλετε να πάρετε ένα κομμάτι της πίτας πρέπει να έχετε το δικό σας ηλεκτρονικό κατάστημα με:

  • Κατηγοριοποίηση προϊόντων σε απεριόριστα επίπεδα κατηγοριών και υποκατηγοριών.
  • Αναλυτική παρουσίαση κάθε προϊόντος ή υπηρεσίας με απεριόριστο αριθμό φωτογραφιών,κατηγορία, υποκατηγορία, κωδικό,εταιρία, περιγραφή και τιμή. Οποιαδήποτε άλλη προδιαγραφή μπορεί να συμπεριληφθεί στην περιγραφή.
  • Σύστημα Back Office του ηλεκτρονικού καταστήματος για την διαχείριση των παραγγελιών και των μελών – πελατών.
  • Πλήρη διαχείριση της βάσης δεδομένων των προϊόντων με εύκολο στην χρήση περιβάλλον για προσθήκες, αφαιρέσεις και κάθε είδους αλλαγή.
  • Κατασκεύη e-shop με φίλτρα πλοήγησης π.χ. εταιρία, τιμή.
  • Διαδικασία εγγραφής μέλους – πελάτη (Sign In).
  • Αναζήτηση (full text) και σύνθετη αναζήτηση.
  • Καλάθι αγορών (Shopping Basket).
  • Wish list (καλάθι αγαπημένων προϊόντων).
  • Αυτόματη ενημέρωση του διαχειριστή και με email για κάθε παραγγελία.
  • Λειτουργία σχετικών προϊόντων (related products).
  • Κατασκευή e-shop με δυναμική ενότητα διαχείρισης εταιρικών και νέων προϊόντων.
  • Δυναμική ενότητα ανανέωσης προσφορών, νέων προϊόντων.
  • Δυνατότητα του πελάτη να βλέπει την καρτέλα του και το ιστορικό των παραγγελιών του.
  • Yπηρεσία αποστολής κωδικού στο email του πελάτη σε περίπτωση απώλειας του κωδικού.
  • Υπολογισμός ταχυδρομικών εξόδων βάσει βάρους και γεωγραφικής ζώνης.
  • Λειτουργία «διπλών τιμών» για πραγματοποίηση εκ πτωτικής πολιτικής.
  • Δυνατότητα εγγραφής του επισκέπτη για newsletters.
  • Εταιρική παρουσίαση με πλήρη ανάλυση του ιστορικού της εταιρίας, δραστηριοτήτων, οικονομικών μεγεθών.
  • Δυνατότητα το e-shop να κατασκευαστεί και στην αγγλική γλώσσα.
  • Απόλυτη ασφάλεια των πληρωμών μέσω πιστωτικής κάρτας, οι οποίες πραγματοποιούνται μέσω pay center τραπέζης και χρήση πρωτοκόλλου SSL.
  • Δυνατότητα πληρωμής με κατάθεση στην τράπεζα, αντικαταβολή ή PayPal.
  • Δυνατότητα B2B (χονδρικής πώλησης) με ειδικό login και εκπτωτική πολιτική ανά πελάτη .

Το 2014, τα στατιστικά στοιχεία κατέγραψαν ότι πάνω από το 80% των πελατών στην Ελλάδα, πραγματοποίησαν μια έρευνα στο διαδίκτυο πριν αγοράσουν ένα προϊόν (είτε σε απευθείας σύνδεση είτε σε φυσικό κατάστημα).

Google Analytics

Αναλαμβάνουμε τη διασύνδεση του ηλεκτρονικού σας καταστήματος με το απόλυτο εργαλείο μέτρησης. Google Analytics. Ανακαλύψτε ποιες σελίδες του ηλεκτρονικού σας καταστήματος έχουν την μεγαλύτερη προβολή, από πού προέρχονται οι πιθανοί πελάτες σας (παρακολούθηση διοχέτευσης), δείτε πόσο αποτελεσματικά χρησιμοποιείτε τις λέξεις-κλειδιά και αν η καμπάνια Google Adwords που εκτελείτε αυτή τη στιγμή έχει την επιθυμητή επίδραση στις πωλήσεις.

a
a

Οι στόχοι στην κατασκευη e-shop:

Προσαρμογή του σχεδιαστικού στην εταιρική και προϊοντική ταυτότητα της επιχείρισης.

Εντυπωσιακός σχεδιασμός χωρίς να θυσιάζεται η εύκολη πλοήγηση και η χρηστικότητα.

Λειτουργικότητα και ευκολία στον χρήστη σε όλα τα στάδια της On-line αγοράς μέχρι το τελικό check out και την πληρωμή-ολοκλήρωση της παραγγελίας.

Έυκολη διαχείριση στην προσθήκη – αφαίρεση προϊόντων, διαχείριση παραγγελιών, πελατών, εταιρικών νέων.

Κατασκευή eshop με γνώμονα τις μηχανές αναζήτησης και τους κανόνες του Search Engine Optimization (S.E.O.). Η υψηλή κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης ξεκινάει από την ίδια την κατασκεύη του ηλεκτρονικού καταστήματος.

Ευελιξία για κάθε επιχείρηση

Εάν κάποιος σας περιέγραφε μια ιδανική κατάσταση στην οποία θα λάβατε καθημερινά τις παραγγελίες των συνεργατών σας χωρίς να απασχολείτε προσωπικό, θα ήσασταν ικανοποιημένοι ;
Αν θέλετε το δίκτυο πωλήσεών σας να είναι αφιερωμένο στην προώθηση – η λύσεις της Zitalogic θα σας καλύψουν πλήρως.

Απίστευτη ταχύτητα κατά την προβολή προϊόντων

Αυτό που όλοι οι λάτρεις της τεχνολογίας ψάχνουν σήμερα είναι η «ταχύτητα». Σήμερα το «γρήγορο» διαδίκτυο είναι γεγονός. Ωστόσο, οι ταχύτητες 12 Mbps, 24 Mbps, 50 Mbps δεν έχουν νόημα εάν η ταχύτητα εμφάνισης των προϊόντων και των σελίδων του ηλεκτρονικού καταστήματός σας είναι οδυνηρά αργή. Η ταχύτητα φόρτωσης του καταστήματος επηρεάζει όχι μόνο τις πωλήσεις, αλλά και τα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης στο Google. Για αυτούς τους λόγους, δίνουμε μεγάλη έμφαση στην ταχύτητα αποθήκευσης και φόρτωσης, την προσωρινή αποθήκευση (αποθήκευση σελίδων σε cache), έτσι ώστε η ταχύτητα των σελίδων του καταστήματος να είναι ταχεία.

Ικανότητα για αγορές χωρίς να απαιτείται εγγραφή

Ο κύριος στόχος ενός επιτυχημένου ηλεκτρονικού καταστήματος είναι ο πελάτης να είναι σε θέση να προσθέσει εύκολα προϊόντα στο καλάθι και να ολοκληρώσει την παραγγελία. Δεν πρέπει να χρειαστούν πολλά βήματα μεταξύ της επιλογής και της αγοράς ενός προϊόντος. Και σίγουρα η διαδικασία αγοράς δεν πρέπει να είναι δύσκολη, γιατί θα εμπόδιζε τον υποψήφιο πελάτη να ολοκληρώσει την αγορά.
Στη Zitalogic μέσω δεκάδων δοκιμών χρηστικότητας, έχουμε αναπτύξει διαδικασίες για την ολοκλήρωση της αγοράς σε μία σελίδα (One Page Checkout) και διαδικασίες αγοράς προϊόντων χωρίς συνδρομή.